engeneering-e1476281405978

OMS Saleri

شرکت OMS SALERI از سال 1896، در حال ارائه خدمات در جهت تولید محصولات با به روزترین و پیشرفته ترین فناوری های صنعتی به مشتریان بوده است.

تأکید بر روی ارائه خدمات با کیفیت بالا، همراه با تعهد به تحقیق و توسعه پیوسته، باعث شده تا این شرکت به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو در زمینه ساخت شیرآلات صنعتی در جهان شناخته شود.

parallax background

بخش کنترل کیفیت با دارا بودن به روزترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های آزمایشگاهی و کنترلی موجود تضمین می کند که هرکدام از شیرآلات تولیدی مطابق بالاترین کیفیت، کارایی و ایمنی و در مطابقت کامل با استانداردها و ضوابط بین المللی ساخته شده و مطابق با خواسته های مشتری می باشد.

با بیش از 120 سال تجربه، شرکت OMS SALERI همچنان در حال تکامل و حفظ موقعیت پیشرو خود به عنوان یکی از تولید کنندگان مظرح شیرآلات توپی در جهان است. ساخت کارخانه جدید و عظیم این شرکت گواهی بر چشم انداز آینده آنها به این صنعت می باشد.

با استفاده از مدرن ترین فن آوری های طراحی موجود ، این کارخانه شامل بخش های ریخته گری، ماشینکاری، رنگ و تست بسیار پیشرفته است.

شرکت OMS SALERI دارای دو بخش مجزا می باشد. بخش اول مشتمل بردفاتر این شرکت، کارگاه های ریخته گری و تولید واقع در شهر Odolo و بخش دوم مشتمل بر کارگاه های مونتاژ، تست و بارگیری در Bione است که هر دو در استان برشیا ایتالیا واقع می باشند.
شرکت OMS SALERI در حال حاضر سازنده شیرآلات توپی (Manual and Actuated Ball Valves) از سایز 2/1 اینچ تا 66 اینچ و در کلاس های فشاری 150 تا 2500 (ANSI) و 2000 تا 15000 (API) می باشد. شایان ذکر است سفارشات خارج از رنج های ذکر شده به درخواست مشتری قابل طراحی و ساخت می باشد.
شیرآلات تولیدی به صورت Split Body و Top Entry می باشد.